![](https://careers.recruiteecdn.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_1920,c_limit/production/images/BImC/_m9QP2ED0pzx.jpeg)
Campaign Specialist
On-site- تهران, Fārs, Iran, Islamic Republic of
Marketing
Job description
- آشنایی کامل با مفاهیم کمپینهای دیجیتال و تسلط به مفاهیم بازاریابی (4Ps, Customer funnel journey, etc)
- تسلط بالا بر پلتفرمهای تبلیغاتی داخلی و خارجی از جمله یکتانت، مدیا اد و سایر پلتفرمهای مشابه
- تسلط کامل به پلتفرم گوگل ادز (Google Ads) و توانایی ایجاد، مدیریت و بهینهسازی کمپینها در این پلتفرم
- توانایی تخمین و یا تعیین بودجه، برنامهریزی و زمانبندی و پیگیری امور مرتبط با کمپینها
- آشنایی نسبی به کپیرایتینگ و قدرت ارزیابی و بهبود محتوای تبلیغاتی کمپینهای دیجیتال
- توانایی یادگیری شخصی و جستجو حرفهای در اینترنت (self-learner)
- توانایی پروپوزال نویسی، مستندسازی و گزارشدهی از روند کمپینهای دیجیتال برمبنای ابزارهای تحلیلی
- آشنایی نسبی با گوگل آنالیتیکس 4، تگمنیجر و لوکراستودیو امتیاز محسوب میشود.
- توانایی درک و تحلیل دادههای مرتبط با کمپینهای دیجیتال
- آشنایی نسبی با زبان انگلیسی
Job requirements
- طراحی، برنامهریزی، اجرا، کنترل و تهیه گزارش از کمپینهای دیجیتال براساس اهداف بازاریابی
- نظارت روزانه و تجزیه و تحلیل سنجههای اصلی کمپینهای بازاریابی
- توسعه ایدهها و طوفانفکری در راستای طراحی کمپینهای بازاریابی خلاق
- سنجش میزان اثربخشی کمپین و ارایه گزارش تحلیلی از عملکرد
- پیگیری و ارزیابی کیفیت محتوای بصری و متنی کمپینهای دیجیتال از جمله بنرهای تبلیغاتی و...
- تهیه و تنظیم پروپوزال کمپینهای دیجیتال
- ارزیابی و بهبود کپیرایتینگ و محتوای تبلیغاتی کمپینهای دیجیتال
- شرکت در جلسات داخلی و هماهنگی و ارتباط با سایر واحدها و افراد درگیر در کمپینهای دیجیتال
- بررسی عملکرد کانالها، پلتفرمها و ابزارهای مرتبط با کمپینهای دیجیتال
- متعهد به اهداف کلی سازمان، برنامههای تیم بازاریابی و کمپینهای تبلیغاتی
- متعهد به زمانهای سررسید فعالیتهای تعیین شده
or
All done!
Your application has been successfully submitted!