Skip to content

Account Manager

  • On-site
    • Tehran, Tehrān, Iran, Islamic Republic of
  • Business

Job description

  • آشنایی اولیه با اکوسیستم و مفاهیم فناوری اطلاعات

  • آشنایی با اصول، مفاهیم و مهارت‌های مدیریت ارتباط با مشتریان سازمانی و مدیریت حساب

  • فن بیان قوی و توانایی برقراری ارتباط موثر و بلندمدت با مشتریان

  • توانایی درک و پاسخگویی فعالانه به نیازهای مشتریان

  • خلاقیت و نوآوری در ارایه راهکارهای مناسب برای چالش‌های مشتریان و بهینه‌سازی عملکرد حساب

  • سرعت عمل، دقت و توانایی در برقراری ارتباط موثر

  • توانایی یادگیری سریع کسب و کار مشتریان و خدمات در حال توسعه آروان

  • توانایی تحلیلی، حل مساله، مدیریت زمان و مدیریت رشد حساب

  • مسوولیت‌پذیری بالا، روحیه‌ی کار تیمی و همکاری با سایر اعضای تیم در محیط چابک و پر از تغییرات

  • مهارت مذاکره و متقاعدسازی برای پیشبرد فروش و حل مسایل

Job requirements

  • ایجاد و حفظ روابط قوی با مشتریان سازمانی موجود و جدید از طریق مکاتبات ایمیلی، برقراری تماس‌های تلفنی و برگزاری جلسه‌های آنلاین و حضوری

  • درک نیازهای کسب و کار مشتریان و ارایه راهکار و طرح مدیریت حساب متناسب با هر مشتری، با درنظر گرفتن زمینه کاری آن‌ها

  • مدیریت فرآیند تمدید و توسعه قراردادها با شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ مطابق با اهداف و KPIهای تعریف‌شده

  • حضور در رویدادها و نمایشگاه‌ها به‌منظور تقویت روابط با مشتریان و شناسایی فرصت‌های فروش مکمل

  • ارایه و تنظیم اطلاعات و گزارش‌های منظم در مورد عملکرد حساب و رضایت مشتریان، قبل، حین و بعد از تمدید/توسعه قرارداد

  • تجزیه و تحلیل داده‌های عملکرد حساب به‌منظور تعیین وضعیت سلامت حساب و فرصت‌های رشد

  • همکاری نزدیک با تیم‌های فنی، پشتیبانی و مالی برای ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان.

  • شرکت در جلسات داخلی و ارایه گزارش از وضعیت مشتریان و پروژه‌ها.

  • آشنایی با خدمات کلاد.

  • به روز بودن با آخرین تحولات و فناوری‌های حوزه رایانش ابری.

  • توانایی ارایه مشاوره فنی اولیه به مشتریان در خصوص خدمات ابری.

  • توانایی حل و ارایه راهکار چالش‌های مشتریان سازمانی

  • ایجاد استراتژی‌های بلندمدت برای حفظ و رشد حساب‌های کلیدی

  • ارتباط مداوم با مدیران ارشد مشتریان برای درک نیازهای استراتژیک آن‌ها

  • ارایه بازخورد مشتریان به تیم‌های داخلی برای بهبود محصولات و خدمات

  • استفاده از داده‌ها برای شناسایی فرصت‌های رشد و بهینه‌سازی مصرف مشتریان

or